سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۹

اخبار

بازدید نمایندگان HSE وزارت نفت از بهداشت و درمان آغاجاری

بازدید از ساخت و ساز فاز 2 پروژه بیمارستان و میزان آمادگی و امکانات ایمنی و HSE از مهم ترین اهداف این بازدید بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری نمایندگان HSE وزارت نفت از قسمت های مختلف این مرکز بازدید و در جریان روند اجرای برنامه های ایمنی ، بهداشت و محیط زیست قرار گرفتند.

تیم کارشناسی وزارت نفت ابتدا به صورت میدانی از قسمت های مختلف پروژه فاز2 بیمارستان شهید ایرانپور بازدید کرد سپس در جلسه ای با حضور مدیریت بهداشت و درمان به بحث و تبادل نظر در مورد روند اجرای پروژه و میزان اجرای برنامه ها و دستورالعمل های HSE پرداخت.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان ضمن خوشامدگویی ، گزارشی از تاریخچه احداث ساختمان جدید بیمارستان و اقدامات انجام شده جهت تکمیل فاز 2 این پروژه ارائه داد.

دکتر ناصر مظفری به فعالیت های انجام شده در مرکز سلامت کار و درمانگاه های عملیاتی و همچنین رعایت اصول HSE و ایمنی اشاره کرد و مختصری در مورد روند کار در این مراکز توضیح داد.

همچنین عبدالرضا شریفات  رئیس خدمات پشتیبانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور تیم کارشناسی HSE وزارت نفت در این مرکز به سابقه همکاری با ادارات ایمنی شرکت های نفت و گاز منطقه اشاره کرد و گفت: تعامل و هماهنگی بسیار خوبی بین مدیریت این مرکز و شرکت های منطقه وجود دارد و سالانه چندین مانور مشترک در زمینه های مختلف برگزار می شود.

در ادامه مصطفی صاق پور مسئول بهداشت صنعتی اداره کل HSE وزارت نفت در مورد شرایط کارگاهی و نحوه مدیریت چنین پروژه هایی نکاتی را بیان نمود و خواستار پیگیری بیشتر جهت اتمام پروژه فاز 2 بیمارستان شد.

وی ضمن اشاره به محرومیت های منطقه ، زمان بندی را مهم ترین فاکتور برای پروژه توصیف کرد وقول مساعد داد تا مشکلات منطقه را مدیران ستادی گزارش نماید.

خبر

خبر

خبر
خبر

 

 

 

۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۳۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید